Måndag,så illa det låter ^^

Goddag :D
Ja men min morgon började med att jag vaknade klockan 7.10, stressigt blev det =O. Jag skulle va hos jessica 7.20 och va tvingen att gå 15 över. Hann kanppt äta, och halvvägs till jesscaf så hittade jag inte mina nycklar, så jag fick springa tillbaka. Jag hittade mina nycklar och klockan var nu 22, paniiiiik. Som tur så hann vi med bussen. Trött va man, jessica frös men jag tyckte att det var så förbakat varmt ute.
Vi gick till hallen och mötte cissi. Sen sprang alla milen förutom jag jag gick bara ett varv runt broarna (5km). Men i början gick jag tillsammans med cissi och jessicaf, dom var tvungna att ha lite försprång till de andra.
Sen dissade dom mig, och jag fick traska ensam. Jag gick förbi min gamla ridskola, farsta ridskola (jäääävla piss stall =) ). Ja och sen skulle jag då försöka hitta den andra vägen där folket sprang. Jag mötte sedan resten av min klass och efter det kom jessicaf och cissi springande emot mig. Varvet var väldigt nice denna dag.
image91

Med denna utsikt kan man inte klaga.

image92

Ett dopp kändes ju lite frestande må jag erkänna, men vi ska ju snart bara isvak så jag chillar lite med det.

Väl tillbaka i hallen så blev det fys, massa fällkniven, rygglyfft, sittups och så blev det streching. Jessica satt å spande sina muskler *stolt*. Och så satt hon och försökte få sendrag i fötterna, vam vill ha det liksom?! =O inte mys. Sen gick vi och duscha med mera. Cissi segade sig xD ^^
Ja till lunch blev det då korv å potatismos. Inga kommentarer.
Efter det hämtade jag och jessicaf datorerna och satt och chattade med varandra lite (vill bara meddela att satt en halv meter ifrån varandra, men vem pallar prata liksom?). Sen spelade jag och cissi kalaha ^^.
image93

Jag vann =) (det kan hända att det var innan son vi spelade men what ever)

Det blev dags för lpl, och muntligt läxförhör. Inte så mycket att prata om, snabbt gick det. Ja sen va ju då lektionen slut, och jag fick genast brist på saker å göra. Det innebar att mitt i allt mitt tråkiga skickades några sms iväg till oskar. Sen blev det bild. Jag presterade någorlunda bra. Jädra flumm lärare, det går inte att förklara vf men så ere.
image94

Ja man kan ju kalla det vad man vill men det va mvg enligt läraren xD

Ja sen hade vi so, men vi spelade kalaha innan har jag nu konstaterat. Jag vann, cissi fuskade!! ^^ Så ere det kan du inte förneka Cissi xD.
Ja å så skulle folk redovisa men men jag slapp xD Sen blev vi tvungna (jessicaf å jag) att vänta på busshelvetet. Jessica sjöng nånting "my boyfriend...." jag satt och asgarvade. Sen kom tillslut bussen. Och i högdalen stod min limmo, och väntade. Eller iaf en sharan men det dög det me. Väl hemma blev det middag. Sen har jag bara frysit och kollar film med chulle bulle. Vi såg "mina, dina & våra"
image95

Cool film liksom, men har sett den ett antal ggr nu. Ja och nyss gjorde jag min krönika och nu bloggar jag. Ska sova snart ska upp 7 JIPPIE :D

Ja men nu ere roliga slut, hoppas att jag hinner skriva imorn. Men inte 100% sure, så bli inte dissapointed.
Ha en trevlig afton och ja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0