Måndag och skolan börjar snart igen

Jaop det lilla problemet som jag hade imorse löstes, fredrik och tess slutade ganska tidigt. Så alla vi va hos fredrik och kollade film och spelade gitarr. Vi kollade på filmen "snygg, sexig och singel" fast den har man liksom sett förut. Tess och fredrik påstod att dom inte hade sett filmen, men vid filmens slut så hade dom tydligen sett den. Så vi stängde av och spelade gitarr ist, eller iaf jag å fredrik. Tess fjollade vid msn. Klockan 16,40 så gick både jag och tess hem.  Jag följde sedan med mamma till högdalen och handlade lite sen åkte vi hem. När vi kom hem så mådde jag så dåligt så att jag gick och la mig. Jag väcktes när maten va klar men det va inte mycket jag fick i mig. Ikväll blire nog bara att ta de chill. Jag kanske inte bör göra mycket annat, det blir väl å sova hela dagen imorn för det e ändå ingen hemma. Tråk ere.

Det e tack vare tess som jag int har nå bild på detta inlägg, jag fick inte lägga upp bilden jag tog ^^. Men men, nu vette fan vad jag ska göra håller på å somna igen men vi får väl se vad som händer.

Tjolahopp ! Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0