Måndag morgon ^^

Morsning jag har lov och så vaknar man klockan 8 jäääävla bajs. Jag kunde ha sovit hur länge som helst men nej då ska man vakna jätte tidigt, jippie e det ända jag kan säga. Jag har ingenting att göra, det e svin kallt i hela huset och alla e typ i skolan förutom jag, jessicaf och elin. Jessicaf ska hålla på med sin lilla dans till skolan och då är elin mitt sista hopp. Men jag kan inte ringa riktigt än, för jag tror inte att hon har vaknat. Mina idéer som man just nu i detta hopplösa skulle kunna göra är;

- Spela gitarr
- Äta frulle
- Väcka challe
- Städa mitt rum men det pallar jag inte
- Spela kort med mig själv
- Kolla tv, men det e inge skoj på tv
- Spela tv spel

Aa det e ju då lite man kan göra och om jag ska göra nåt av det så ere guran å lite frulle, men vi får se. Tänk om klockan bara kunde bli typ 16 eller nåt för då skulle allt folk va hemma, vilken lättnad det skulle vara. Oj oj vilka problem jag har för tillfället. Och imorn blire samma skit. Ingen hemma å jessicaf ska till johan, vilken apa hon e xD. 


Jaja vi får se vad som händer å fötter men det kanske blir som oskar sa att det helt enkelt blir en lugn dag. Men det orkar jag inte med, det e tråk å tare lugnt, iaf när man inte har nåt annat val. 

Tack och hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0