Jahaja så ere monday igen

hejhopp!
Ja denna dag började som en vanlig seg och iskall måndagsmorgon. Jag ville inte upp av någon andledning alls. Men plikten kallade liksom så man gick upp 10 min innan man skulle möta jessif. Ja jag komde till henne och sen fortsatte vi vandra, mot bussen. Asså riktigt seg bussresa, man somnade nästan. Och så har jag ett sånt minne att jag kommer ihåg att dörrarna på bussen cpade sig =S. Dom ville liksom inte stängas. Ja väl framme i våran trevliga lilla hall så tvingades jag ut på ett litet äventyr (en promenad i skugen). Jag skulle vandra tills jag hittade mina handbollskompisar, men jag visste inte vart dom sprang så jag struntade i dom. En mycket trevlans promenix med jessicafs emo musik, men lite bra vare iaf. Jag hittade en bäck/å/fors/sjö jaja vad fan det nu heter vet jag inte men huvudsaken med att berätta det var att hela vad det nu var var helt fylld med änder :O. För den som ville veta liksom. Jaja jag vandrade i en timme och sen satt jag och kollade på jessicaf och cissis fys i en timme. After det vare liksom lunch. KYCKLINGPYTT mums =).
Efter det vare lpl, och efter det vare juh skönaste lektionen ever xD BILD. Jädra flummig tant liksom xD (läraren för den som inte fattade) Hon var nästan som Christina xD typ stod och förklara massa men ingen lyssnade, minst av alla lyssnade jag. Vi gjorde små mappar. Becca pecka gjorde massa ringar, cissi skrev cissi och gjorde en tulpan, jessicaf gjorde ränder och jag gjorde en sol och ett hus *stolt*. Tänkte rita en örn, men nja det var ett riktigt svårt val liksom =/. xD
Sen vare so, cissi och jag fick ihop en text på vårat arbete. Jaa ungefär så var skoldagen, och sen väntade vi också på bussen. Sen kom bussen och sen var vi i högdalen och nyss eller för en timme sen komde jag hem. Jaaa så hare vart.
Nu e jag trött, lite halv flum ^^ Ja men jag ska snart plugga, trot om du vill men såere xD





hejsansvejsan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0