Ja en halvtrist söndag

Hej hej, denna söndag började då för min del klockan 10. Jag låg och lyssnade på musik i ca en timme. Sen begav jag mig mot teven och emil i lönneberga. Det va lite nice ^^.
 image75
Jag åt sedan frukost och klädde på mig. Jag började må illa igan som igår. Klockan blev 14 och jag och mamma åkte till gullmars för att köpa ett nytt sl-kort. När det var fixat så åkte vi hem och åt lunch/middag. Jag pratade sedan med min bäste vän fredrik i telefon och sen tillslut gick jag till honom. Men innan så gick jag förbi jessica svarts och lånade två filmer, saw 4 och shrek 3. På vägen till fredrik mötte jag Becca hon skulle å träffa johan, vi pratade lite och sen fortsatte jag till fredde. Väl framme så blev det problem me filmerna och det blev till slut filmen stay alive som vi kollade på. Den var mycket bra men den var dock inte läskig.
 image76
Efter filmen så spelade vi lite gitarr och efter det så fjollade vi oss med kamerorna.
image77
Vi satt även och asgarvade åt hans juckalele eller hur det nu stavas. Klockan 21 åkte jag med pappa till shell å tankade, sedan for vi hem. Väl hemma kollade vi på paradiset. Sen började mamma kittla mig och jag ramlade på golvet och slog huvet i dörrkarmen och fick en bula ^^.

tack och hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0