Imorn ere träning xDxDxDxDxD :)

Hola!
Ja vad har hänt idag? ... Jo jag vaknade klockan 7.05, skulle vara hos jesscaf 20 över. Ja men jag hann om någon ville veta. Ja och så vandrade vi till bussen och kom till skolan. (ja det går inte så snabbt att skriva detta eftersom att oskar skriver på msn, men jag e nog klar om en kvart, kl e nu 19.05). Ja men i skolan så fick vi coacha lite nervösa 92or. Skoj. Sen hade vi lunch (korvstroganoff för 3e ggn på 2 dagar). Efter det så vare ju då matte och engelska men det va chill. Sen vare ju so också, det va riktigt chill. Jag ock cissi satt i musikrummet i biblan och dunkade musik eftersom att han anders eller vad han hette som vi skulle intervjua inte svarade i telefon. Because i got high sjöng cissi sen.  Vi fick sluta och jag åkte till tess.
Tessan å jag spelade guitar hero =) jag vann xD. Ja sen kom mamma å så åkte vi hem. Jag åt och kollade på made å nu ere chatt.
Ikväll? Vad händer ikväll?... Jo nja jag ska inte göra spec mykt. Chillerill, och sen försöka komma ihåg att ringa han anders snubben imorgon innan skolan.
Ja mer än så ere väl inte.
Inte så långt inlägg, men jag e trött och pallar inte skriva mera. Nu ska jag bara komma på massa filmer som oskar inte har sett.


Hej hopp.!

Kommentarer
Postat av: TEEEESS

HÖH, jag vann faktiskt också några ggr!

2008-01-18 @ 15:02:32
Postat av: Ogge

Jag har sett ALLA man ska ha sett :D dom du säger e bara för noobs ;p

2008-01-18 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0