Helgen :)

Ja min helg har väl vart ungefär såhär;
(Fredags) På kvällen var jag med freddeleus och Jessica och Jennifer. Vi var ute och vandrade i det vackra bandhagen =) Vi var as flumm å trötta ^^. Sen efter ett tag gick jag hem. Kollade lite på lets dance. Och chattade såklart xD. Ja det vart dock en väldigt bra fredagkväll :D för challe var inte hemma.

(Lördagen) Ja denna dag vaknade jag tidigt och hade även jätte ont i nacken. Hade sovit på ett berg av kuddar. Inte mys kanjag berätta. Ja sen åt jag väl frulle och massa. Sen städade jag mitt rum lite (allt under sängen) x) Efter det så åkte mamma och jag till Salem för att kolla lite vart några hallar låg och sånt. Aa sen handlade vi åt farmor i hagsätra. Jag gick även till farmor och hälsade lite på henne. Trevlans va det =) Ja sen pratade jag lite med tess i telefon. När jag kom hem blev det datorn. Efter ett tag kom Classe (pappas bästa kompis) och dom fixade lite i garaget. Efter ett tag kom Richard (min morbror) och fredrik (en kille) från grillby och skulle lämna våran takbox som dom hade lånat. Ja sen blev det ju då lite fika för deras del. Jag däremot tog en dusch och vandrade till tessan. Vi spelade guitar hero hahahahah å jag vann :D:D:D:D:D:D...
Sen 19.40 kom mamma och skjutsade upp mig till högdalen. Där mötte jag oskar. Och vi gick och bowlade. Han vann, men jag var ju såklart tvungen att låta honom vinna liksom xD.
Efter det så vandrade vi hem till mig och spelade lite buzz, jag vann flest gånger ^^ oskar vann två gånger ^^. Ja sedan åkte han hem. Jag kollade lite på rocky med mamma (den ända som var vaken i min familj förutom jag) och sen gick jag och lade mig. Chattade lite först också. 

(Söndag) Ja idag skulle jag då kollat på innebandy och handbolls match men men mina föräldrar väckte inte mig så tack och hej med de liksom. Jessica och jag åkte istället bussen till älvsjö och sen tåget mot märsta och klev av vid t-centralen. Sedan vandrade vi till östermalm och tog tuben därifrån till t-centralen och sen åkte vi hemmåt. Jag åt och så ringde vi tessan ^^. Tess kom vid 15 och så hjälpte vi henne med matten och flummade och så ritade vi med bläck på varandra. Sedan spelade vi buzz (jag vann). Sedan därefter så gick de båda hem och åt. Min middag var också klar så jag åt också. Sen kollade jag på hitta nemo xDxDxDxD RIKTIGT SKÖN FILM =)
Ja nu ere ju då datorn som hägrar igen =D men men imorn ere plugget.

Ja här med kommer även en låt som madelene backevik skickade till mig. The great escape - Girls like boys




Have a nice kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0