Helgen... =)(fre-lörd)

I fredags var jag i skolan, det va ganska chill. Men vi fick göra ett jävla engelska prov , men vi slutade även 13.15.
Jag tog tuben till hökarängen och sen gick jag till gubbängens ip.
image117
Det gick snabbare än jag trott. Och vid skridskobanan hittade jag challe ray.
image63
Han plockade ihop sitt pick och pack. Sen gick vi hemmåt. Halvvägs kom han på att han hade glömt sin hjälm. Han fick springa tillbaka och hämta den. Sen vandrade vi hemåt igen. Väl hemma åt vi lite mat och kollade film, skattkammar planeten.
image152
Efter filmen kom mamma och skjutsade mig till träningen.
Efter träningen vare bara chill, kollade lite tv och inte mycket mera.

Lördag:
Jag åkte iväg på morgonen och kollade lite innebandy i nynäs. Hais vann så vi åkte inte dit förgäves. image154

Challe ray gjorde inga mål men han var suverän ändå. Sen åkte vi hem med en köttfärslimpa från mormor. Vi skulle vart och ätit hos henne men vi hann inte på grund av en sak.
Mamma drog, charlie drog och så vart de bara jag och pappa hemma. Vi åt lite middag och sen gick jag till fredrik.
Väl hos fredrik bakade jag han och tess kakor. Dom va la goda =)
image155
Jag fick hacka choklad. Inte kul :( ^^ :D
image157
Efter det väntade vi på tessans kille Fredrik. När han väl kom med epan så kollade vi film. Ciao bella.
image158
Filmen var väl ingen höjdare precis men aa.. Jag blev mobbad iaf ^^ tack för den liksom. Jag trodde den skulle vara bra, ursäkta mig !! =)
Efter det så kollade vi fredriks skolkatalog. Och fredrik rev mig i ögat, inte snällt !! Ja och efter det så rotade vi lite i hans rum ^^
image159
haha hittade pokémon kort xD
image160
Tess och fredrik och grodan ^^ :D
image161
Freddeleus ^^ xD

Haha men detta roliga partyt slutade klockan 02.10 sen gick jag hem och sovde ^^ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0