Godmorgon!

Halloj =)
Ja, just nu har jag väldans tråkigt. Jag har absolut ingenting att göra, riktigt tråk ere. Jag ska va hos Jessicaf klockan 9.45 men det e ett tag kvar. Om jag nu ska vara lite positiv i denna mörka stund så va det faktiskt ******* skönt med sovmorgon. Ja men sen idag ska jag väl gå till skolan, mycket roligt. Kanske spelar kalaha med cissi, och kanske sitter och as garvar åt jessica som inte pratar med sin kille och cissis vilda fantasier och bilder. Ja idag ere ju då ingen träning, men jag hade ändå inte kunnat träna för jag e inte riktigt frisk än. Ja jag kan berätta lite on vad jag och tess gjorde igår.
Först när jag kom till henne igår så kollade vi tv och datanördade samt lekte med hennes hund chivas. Therése verkade lite flum och började säga massa skumma saker som t.ex:
"Chivas har du stånd i svansen?"
Man måste vara riktigt trött när man kommer på något sånt dära. Det va samma sak med: 
"Har du ögonbryn i näsan?" 
Liksom ja, vad kan man säga om det^^. Men det e ju tur att tess e så rolig då vart väl min dag lite underhållande. Ja vad gjorde vi mer?.. Jo vi skulle kolla på filmer från när tess å jag va små. Först skulle vi koppla in videokameran i vardagsrummet men tess fick någe ryck och började vandra mot simpans rum istället. Ja och så försökte hon koppla in den där. Haha och så började det låta massa^^, det slutade med att tess satt och filmade sig själv. Ja men vi gav upp med videokameran och tänkte att vi skulle spela gitar hero. Ja vi fick igång xboxet men sen blev de knas med gitarrerna. Tess fnös till och så gick vi till datorn igen^^. Och så kollade vi på School of rock, mycket bra film det där. Ja vi satt väl och chattade ett tag. Sen kom hennes föräldrar och lillebror hem. Och så skulle dom äta. Klockan var typ 19.47 eller nåt då. Ja och efter hon hade ätit följde hon med mig hem för jag skulle äta. När jag kom hem var ingen hemma till min stora förvåning. Trodde jag iaf, det verkade så. Så jag började ringa pappa sen mamma men dock inte charlie. Jag hörde pappas telefon ringa i sovrummet och gick dit, och plötsligt kom något flygande imot mig. Jag stängde dörren och började fixa min mat. Tess satt och lyssnade på musik och spelade bitch vid min dator. Ja när jag väl hade ätit klart så kollade vi på tv. (Tess bara så att du vet så orkar jag inte skriva det jag sa xD).  Ja skoj va det iaf. Tillslut skulle tess hem ett tag för att uträtta hemliga ärenden. Ja men jag följde med henne iaf och sen efter det dära hon nu skulle göra så gick vi på vandring i bandhagen. Efter vandringen så ja då spelade vi faktiskt och spelade guitar hero. Fast jag var ju så duktig att jag gjorde tre saker samtidigt *stolt*, jag pratade med mamma i telefon, smsade med oskar samt spelade spelet. Ja sen var jag tvungen och gå hem, ja men aa sen chattade jag med oskar och jessicaf ett tag. (Och förresten så kommer jag ihåg tiden jag ska vara hos dig jessicaf =D, fast det visste jag att jag skulle göra men det e inte bra att verka för smart^^) Ja se vad tiden rinner iväg när man har roligt, nu måste jag äta frulle. Jag kanske har en rolig historia om dagen också. Men det får vänta ett tag.


Ha en trevlig dag, Tjosan! Här har du förresten ett kort inlägg tess =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha vi hade sjukt kul igår :)
Men mickan, det som du inte skrev som du sa igår var ju det roligaste av allt! ;D
Jag dooooooooooog ju typ :)
HAHAHAHAHAH! :D
PUWS!

2008-01-11 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0