Godmorgon! Goddag! Godnatt!

Halloj, vaknade 8 imorse och skulle på innebandy. Challe ray och hais spelade mot skogås. Dom spelade så jäääävla grymt. Och vann med 10 - 2. Dom prickade också dommaren i huvudet mitt under matchen, om nån ville veta. Efter matchen joinade jag challe och gick till pressbyrån och köpte en remsa. Vi mötte mamma och pappa vid konsum/coop (w/e) och handlade lite mat. Sen åkte vi hem och åt frulle klockan va väl 10-11 nånting. Göött vare. Ja sen drog challe till matrix, och mamma och pappa gick och vila. Jag satte mig vid datorn och hade otroligt tråkigt. Ingen har vart spec rolig idag på msn. Så mellan 11 och 19 har jag spelat gitarr och datanördat lite vart annat. Nu väntar jag på maten den e snart klar och charlie å simon kommer någ snart. Ursäkta om jag inte har så mycket att skriva men jag har inte gjort så mykt idag, bara tagit det lugnt.

Ikväll ska jag inte göra spec mykt, kolla sverige - franktike på tv och spela in det iofs. Tare lungan och ja jag tror nog inte att jag ska sitta så mykt vid datorn för ingen e spec rolig idag. Ja jag får väl reta små pojkarna lite eller nåt annat skoj.
Jag vill att det ska vara tisdag, jag vill träna. Handboll <3
Jag e inte så spec social idag heller för den delen så det är inte bara alla andra som e tråkiga.

Nja nu har jag inte mer på hjärtat. har sagt mitt för idag.
Godnatt och ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0