Fredag, fast det känns som torsdag eller onsdag enligt cissi ^^

Ja goddag i stugan, ladan, lägenheten eller vad nu folk är i. Jag överlevde den tråkiga morgonen och blev till och med tvungen att halvspringa till jessicaf. Vi höll även på å missa bussen trodde vi ^^. För det var såhär att jag ovanligtvis var lite sen för jag hittade inte mitt anteckningsblock ^^ och så väl i högdalen så såg jag våran buss komma^^ och så sa jag det till jessica å så började vi springa men sen fick vi ju sitta ett tag och vänta på att bussen skulle åka. Vilken tabbe liksom ^^. Vi satte oss iaf framför lars som såg road ut, sen kom erika och becca. Ja bussresan gick ganska fort. Tess ringde mig också den lilla dissaren^^. Men men väl framme vid plugget så mötte vi cissi och ida, sen så kom ju marie (läraren) tillslut också. Vi kollade på film American history X. Sen vare då lunch. Men man hade ju precisan ätit frulle liksom så man va ju inte hungrig. Ja efter det så vare ju matte, jessica och becca var jätte flum. Faktum var att becca ritade en gul prick må mig ^^ men men den måste jag tvätta bort sen. Ja sen kollade vi på filmen igen, och efter filmen så pratade vi lite om den. Cissi och jag spelade också kalaha och JAG VANN :D .Sen slutade vi 14.55 typ. Jag åkte tuben med cissi för jag pallade inte åka pendeln me jessif. Ja jag kom prefa till bussen och sen vandrade jag genom högdalens industriområde. Jätte vackert ^^. När jag kom hem gjorde jag halva läxan, *stolt*. Sen har jag väl chattat lite.

Har värsta problemet ^^. Det e så att jag jessica och fredrik och jennifer ska hitta på något ikväll men vi har ju fan ingenstans att vara ^^. Men det löser sig :P Ja sen ska jag väl tare lungan efter de då ^^ Ser faktiskt fram emot imorn också =) Ja mycket mer än så har jag väl inte att säga.

Ha en trevlans kväll, och kommentera lite ffs :D inte bara tess ^^

Kommentarer
Postat av: Ogge

Filmen är ganska bra =) härligt att du vann dårå =)) klart du ser fram emot till imorn, elr? :o xD

2008-01-11 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0