En helt oväntad händelse ?!

Ja min morgon började klockan 5 när oskar ringde å väckte mig, eller man skulle kunna tro det men jag somnade liksom om. Så rent tekniskt sätt började min dag klockan 9 då jag vaknade efter att ha somnat om.  Ja sen gick mamma till jobbet och jag tog datorn samt gjorde breakfast. Sen fick jag stressa till högdalen klockan 9.40, skulle vara hos tandläkarn klockan 9.45, men jag hann. Ja en kvart senare var jag hemma, vid datorn och pluggish eller jag skulle ha gjort det. Men jag åt min lunch sen och därefter gick jag till bussen på 7 min, helt oväntat duktig jag vade.
På bussen hittade jag becca, och när vi kom till skolan hämtade vi våra datorer. Ja sen har det ju då varit resursdag hela denna tisdag. Jag och cissi höll på med son och så pluggade jag inför mitt prov som jag fick göra om tack vare TESS.  Ja men sen klockan 14 så gjorde jag ju då provet å det gick bättre när man hade hunnit plugga lite till provet. Orkar inte dra upp hela historien om varför jag fick göra om provet.
Ja slutet gott allting gott, eller nåt?! Vi fick iaf sluta tidigare, "bra" tänkte jag som höll på att somna. Jag och Cissi (som inte har spelat kalaha idag) gick till tuben. När vi kom fram så åkte tunnelbanan jippie, 8minuters väntan. Ja men det gick faktiskt ganska snabbt. Sen när jag gick till busshållplatsen och märkte jag att bussen skolle komma om 10min. Jag var så lat att jag inte orkade vänta, så jag gick hem istället. Duktig var man helt oväntat nog. 
Ja nu ere the computer som gäller, ingen e hemma, jag har tråk, då blire liksom så.
Ikväll eller senare idag så ska jag hjälpa tessan å plugga och hoppas på å få spela guitar hero =)
Jag känner mig iaf helt oväntat duktig idag =)


Men jaa hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: Ogge

Klockan var ju 6 >.

2008-01-15 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0