Cypern dag 4

Ja nu vare ju då dag 4 och även torsdag. Vi hade bestämt att vi skulle va på stranden idag. Men först va ju familjen Myrén samt Ahlström/Ohlson tvungna att äta frukost.
  (En trött kevin)
Jag och min moster Kicki gick och handlade lite, sen blev det lite mackor med jäääääätte goda tomater =) och te och banan yoghurt. Efter Frukosten möttes vi vid poolen och började gå ner mot stranden. Första stranden vi kom till var jätte stenig och det var även rödflagg. Det var jätte blåsigt men ändå varmt. Men vi fortsatte och hade tänkt gå till nissi beach. På vägen mötte vi folk som sålde färskpressad apelsinjuice som ida och charlotte hade letat efter. Och en bit fram hittade vi ett ställe där man kunde åka jetski och paragliding. Men vi fortsatte upp för en lång backe och sen när vi kom till sandy bay så stannade vi, för barnen orkade inte gå mera.

Ja vi låg där och solade ett tag, och där vi var va det massa skräp i vattnet så det var inge mys. Efter ett tag började viktor och ida protestera och ville tillbaka till hotellet och poolen. Och tillslut var dom så pass eniga om att dom verkligen skulle tillbaka att dom började springa. Alla tänkte dom kommer säkert tillbaka men det slutade med att stefan fick springa efter dom, och dom hade ju kommit en bra bit bort. Ja det blev väl lite utskällning för deras del, men sedan packade vi ihop allt och letade efter en restaurant. På vägen tillbaka så kom stefan på att dom hade glömt typ kevins bad brallor, så han fick gå tillbaka.
Sedan vandrade vi mot hotellet, det tog ca 10 min innan vi visste vart vi var. Det satt även plancher på hon "madeleine" nästan överallt. Men vi hamnade på nån engelsk restaurant så blev det lite "english breakfast". Ja sen kom vi ju tillbaka till hotellet, några gick och vila och jag å kevin va vid poolen. Ja som alla vet så flyger tiden bara iväg när man har roligt. Det blev dags för lite middag så vi började vandra mot city.

Ja men först skulle folk kolla lite saker. Vi hamnade på en italiensk restaurant. Där spelade dom lite "dire straight" och det var faktiskt god mat.

Till efterätt så skulle då viktor ha bananasplit och jag skulle beställa. Först skulle han inte ha chokladsås och sen ingen grädde och när glassen då kom (med glass och banan) så skulle han inte ens ha banan. ^^ Efter den trevliga kvällen så gick vi hem. Förbi slingshotten, vilket vi gick förbi varje kväll. Ja sen vare väl kojjen som gällde.