cheap monday

image162
Dagen började klockan 7. Och när jag promenerade till jesscaf så vare -3 grader och mörkt. Vi hann till bussen och på träningen så fick jag promenera.
image163

image164
Jessicaf njöt av att springa i solskenet, cissi också men hon ville inte va med på kort ^^
image165
M som i micaela =)
image166
Bro nummer 2
image167

image169

image170
Ja som ni då ser hade jag väldans tråk under promenaden och jessicaf ville inte prata med mig medans hon sprang ^^ xD
Ja men efter tråningen hade vi lunch. Sen vare läxhjälp jag och jessica va med där lite ^^ :D
Haha sen vare lite lpl, och efter det bild^^ Läraren blev lite surig xD:P
Sen hade vi so och slapp redovisa :)... Sen vare slut eller christina blev också lite sur ^^ men inte på oss (becca, jag, jessif, cissi och ida) Sen vare slut, jessif och erik blev båda våldtagna av ibbe och så vidare... men så skulle vi vänta på bussfan också.
Vi tajmade den perfa :P Jag som e bäst på att övertala folk lyckades få mamma att hämta mig. På bussen pratade och planerade jessif å jag vår filmkväll med fredrik jessica jessicaf och halle och fredrik och tessan och jag (vill du komma så säg till ^^) haha jaaa och sen kom hjag hem tillslut ^^
Hemma kollade jag tv och åt ^^ chattade med maddut och oskar och elin =) skojjigt värre ^^ :D
image171
Bild från söndag (leksaker minus cross och moppe nr2 ) =) <3

Kommentarer
Postat av: madde

neeej M som i madelene xD

2008-01-28 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0