Sorry =)

Hejsan!
Sorry liksom för att jag inte har uppdaterat min blogg. Men har inte pallat har vart sjuk nästan hela lovet och nu sitter jag i en stuga på landet. Men jag ska börja uppdatera mer sen när jag kommer hem vilket blir ikväll eller imorgon. Har inte bestämt mig än. Men en sak som är säker är att jag och viktor ska cykla idag. Så dom som säger emot kan ta och slänga sig i väggen =) Men nu ska vi gå å protestera mot att åka till mormor.

Cya guys =D Tare lungan i skidbacken. Och jag vet att det är svårt utan mig men ni kan ju liksom försöka att överleva :O ^^ Jaja hejhopp !! =)

image180
Här e jag, för att vara mer exakt så är jag just i denna sekund innanför fönstret längst till höger.
<---- Till vänster ere massa läskig skog =O

Kommentarer
Postat av: Tess

haha skogsmulle kmr jag ihåg ;D
vi får åka dit tsm sen jue ;D
pööööööööööss

2008-03-01 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0