Sälen 08

Å vad jag är glad. Jag får åka till sälen i år. Förra året kunde jag inte åka på grund av nationella prov, så fick vara hemma och vara kattvakt. Fast jag fick även åka till cypern, men det var inte samma sak. Jag har åkt till sälen varje år sedan 1993. Vi åker jämt upp vecka 6, hela släkten det är så jävla mys.
Man åker skidor hela dagen och kommer hem, tar en dusch, byter kläder, går upp på HC och lyssnar på bra musik samt umgås. Sen går man hem till brasan. Sä jäääävla mys. Men i år blire bara mamma och jag, vi ska sova hos min moster och kusinerna. Det blir nog helt ok.
Den enda nackdelen är att man kommer sakna alla... Men haha loggar väl kanske in på msn nån vacker dag under helgen =)
Ser fram emot några dagar med; mamma, ville, virre, erajkah, kicki, bibbi, ulo, peter, louise, leo, johan och kashja. =D

image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0