Måndag morgon och klockan är kvart över 7 lalalalal eller inte men men ...

Denna dag har jag lärt mig att ... ja vad har jag lärt mig?

Men hur som helst så började dagen eller morgonen i mitt ny ommöblerade rum. Jag gned sömnen ur ögonen och hoppades på bättre tider då jag hade 10 minuter på mig innan jag skulle befinna mig hos jessica. Jag packade min blytunga träningsväska tog något som denna morgon skulle föreställa min frukort och vandrade iväg. På vägen granskade jag de nybyggda radhusen vilket jagoch många fler kallar fuskbygge. Jag hade hunnit få i mig min frukost innan jag passerade den lilla tunneln. På ändra sidan tunneln stod jessica. Det blev samma gamla vanliga "godmorgon" och sen var hon tvungen att berätta allt jag missat under förra veckan då jag var skadad/sjuk/ledig.
Ja nog med det, vi promenerade längs den slitna asfalten, i turbotempo. Vår diskussion vid busshållplatsen omfattade jessicas flytt, hennes helg, förra veckan och massa annat oviktigt. Jag lyssnade som alltid på allt (NOT). En bussresa senare befann vi oss utanför vårt "älskade" gymnasium. Våda fötter samt ben förde oss till den lilla fagra hallen där vi skulle samlas.
Anders berättade glatt att folket skulle värma upp i 30 minuter och efter det skulle de befinna sig på löparbanan, intervall time xD.
Då kom det ögonblicket då jag glatt berättade att jag hade ont i min nacke och farbror doktorn sagt att jag inte fick träna på en vecka. Det var ju så synd liksom :/ =)
Men jag gick glatt i 30 min. På min lilla promenad foljde jag efter cissi och jessica men när de försvann så gick jag nån annan stans tills jag såg massa folk då vände jag. Efter det mötte jag anders nr 2 som var lite sen och sen hittade jag cissi och jessif. Jag hakade på dom till löparbanan och där började jag göra mina utfall och ja mycket mer gjorde jag inte medans de andra plågades hihi. Jag kommer då plågas imorrn då jag kommer vrida mig i plågor av en jäävlans träningsverk. Anledning? Jo jag gjorde liksom utfall i 1 timme om inte mer.
Nog om det, alla vet att allt har ett slut och det kom. Vi duschade och jessica berättade sina hemligheter och cissi fick bilder i huvudet ^^.
Lunch blev det, jag ska inte säga nåt om den. Efter det var det läxhjälp och jag och jessi joinade där och jessica tog över min dator. Sen blev det arbetsätt och lärande, kul, jag säger bara kul! Tiden kom då det innebar att man hade bild. Vi skulle rita av godis, ja det säger väl allt om hur seriösa våra lektioner är?! I alla fall så satt cissi och mobbade mig och jag satt och mobbade cissi och jessica ritade alla hjärtans dag kort till mig (det enda hon e bra på?) becca joinade jessif på korten fast då till johan.
Sen hade vi rast och så satt erik och fantiserade sig umed naken ?! När umed fick reda på det så sa erik att becca ville se umed näck. Umed tvekade inte på den saken så som alla kan förstå eller kanske inte alla men iaf så började han strippa. Alla kollade bort utom lars som glatt kollade på ^^.
So, so,so jag säger bara so. Ja men den lektionen höll på i cirkus en halv timme, sen slutade vi . Jag tog tuben till
hökarängen där min mor väntade. Väl hemma kollade jag lite tv och nu helt plötsligt är jag framför datorn.

Men nu ska jag te teven. Cya later aligator.
 Hej hej, hajhaj och guldfisk!

Kommentarer
Postat av: becca

haha lilla uhmed (;

2008-02-11 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0