Helgen =)

Fredag kväll:
Efter att jag hade kommit hem från träningen tog jag en dusch och åt lite mat (tacos). Och efter det gick jag ner till jessica och fredrik. Vi satt och kollade lite på datorn till klockan 23 sen vandrade jag och fredde hem. Fredrik skulle liksom jobba på lördagmorgon 05.30 - 12.00. När jag kom hem satt min mamma uppe och kollade lite tv. Jag kollade också tv ett tag innan jag somnade.

Lördag:
Jag väcktes klockan 08.00 för att hinna med på challes match. Det gick la fint de vann. Sen åkte vi hem och åt lunch och därefter drogg mamma och jag till tumba för att kolla när spåret spela. De mötte tumba och robin dömde. De förlorade även med 25-20. Det bästa på hela den dagen var när lollo stod med en snubbe och sa " vi behöver en kompetent tränare " nånting haha och madde stod brevid xD.
Det verkade som att madde blev sur =) haha och jag bara garvade. (Skadeglädje) Hatar människan xD.
Efter det drog jag hem och sen gick jag ner till jessica och kollade melodifestivalen med henne och sedrik. Hahah vi hade fett skoj =) Jag lockade deras hår och sånt ^^ sen kollade vi lite youtube och chatta med kalmarviktor.
Klockan 00.00 gick jag hem. Sen satte jag mig och kollade film men sen vare dags att sova.

Söndag:
Jag vaknade även tidigt denna morgon. Skulle upp och spela match mot tumba. Mamma, pappa och jag åkte iväg vid 9. Matchen blev som det blev men men vi va glada ändå. Och så stannade vi kvar och kollade på Herrarna (mestadels p-90). Efter det åkte vi hem och fredrik ringde å fråga om jag joinade på bio. Det slutade med att vi skulle se cloverfield. Väl framme så gick jag och irriterade mig på att det va nån snubbe med blå/orange väska som gick i min väg och när vi hade gåt in till kassan vid biografen så var han och hans kompanjon hack i häl . Till min storaförvåning så märkte jag när han vände sig om att det inte var nån mindre än Björn Gustavsson. Och det roliga var ju då när jag skulle förklara det för jessi.
M; -Är inte det där björn Gustavsson? 
J; -Vem då?
M; -Du vet han som är med i parlamentet. 
Och när jag lyckades övertyga henne om det så fick hon fnatt. Så det innebar att hon stod och råglodde på honom medans fredde å jag betalade biljetterna. Sen försvann folket och jag skulle till bankomaten och så började jessi ringa till alla hon känner (tess)och skryta. Sen tog vi en promenad på stan och jag lekte fotograf.  
Efter det så satte vi oss på golvet och läste tidningar och sen gick vi in i bio salongen. Väl vid platserna ser jag någon bekant människa och knackar lite lätt på fredriks axel och frågar "är inte det där han från hey baberiba?" och men självklart så vare det. Vilken syn man har.
Efter filmen gick vi och pratade om denna sajk film. Men jag må säga att den var bra. Väl vid tunnelbanan så går vi förbi en snubbe. Han säger "hey" "hey" till jessica men hon ignorerar honom. Jag var fullt upptagen med att låsa upp min telefön och grejjer. Sen kommer han fram till mig och frågar " hey skulle jag kunna få låna din telefon och ringa ett samtal?" Och jag svarade chockerat " näe jag tror inte det". Fredrik och jessica sitter dubbelvikta och as garvar. sen hoppar vi på tunnelbanan och åker hemmåt. Efter det så vandrar vi förbi fredrik, sen fortsätter jag och jessif rätt fram. På vägen gick vi även och skrämde upp varann så till slut blev hon så rädd att jag fick följa med henne en bit. Efter det vandrade jag hem till min säng och sov gött.

Orkar inte lägga in bilder nu men kanske kommer senare =) hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0