Hänt i veckan

Ja min vecka började med en måndag helt otroligt men så va det.
image172

Ja men så vare sähär att jag gick i skolan och sen skulle jag till freddeleus (notera trodde). Men så blev det i detta fallet inte. Han va med tess och jessica och orkade inte baka. Men bra tänkte jag då som kunde sitta hemma och slappa hela dagen/kvällen. Jag måste även tillägga att jag kollade på världens gulligaste film Coyote ugly, sen kom även allt en tjej vill ha.

image173

image175


Som alla vet kommer tisdag efter mångad och denna tisdag tränade jag. Sen var skolan. Sen hann jag åka hem emellan skolan och träningen. I en hel timme. Sen tog jag 173an till älvsjö och i älvsjö missade jag pendeln så fick vänta en kvart. Jag hade panik och visste inte om jag skulle hinna till träningen. Av ren uttråkning så ringde jag jessicaf som fick underhålla mig tyckte jag. Men det går snabbt när man har roligt (fast jag hade inte ett dugg kul men det gick snabbt ändå)och så skulle hon äta. Ja så då ringde jag fredrik eftersom att jag inte hade någon annan att prata med. Han berättade allt som hände på kyle xy, som jag då missade. Men mitt i skogen så la min mobil av, just i den stunden lärde jag mig att man kanske ska ladda mobilen?! eller nåt. Nu hade jag ingen att prata med, ingen musik och inte heller tillgång att ringa nån jävel och jag visste inte heller vad klockan var. Väl framme i rönninge fick jag springa till bussen som kom och sen vare bara att åka en liten bit. 
Jag klev av och trodde att jag var sen, funderade på hur jag skulle säga att det kom sig att jag var sen. Men då när jag gick runt hörnet mot hallen så ser jag hela salem bk stå utanför hallen. För dom som inte fatta varför så vare för att de inte kom in i hallen. Vi väntade och väntade tillslut kom nån nisse springandes med nycklar och jaa sen tränade jag. Pappa hämtade mig och jag åkte hem. Väl hemma njöt jag av en nice dusch och tanken av att ha sovmorgon dagen efter. Efter det så hade jag tråk spelade lite ps2 och chattade med oskar, jessif och fler. Tillslut var alla borta. Och då när jag trodde att jag skulle få jätte tråk så kom gossip girl på 5an och man bara hörde hallelujah kören. Det var faktiskt bra nu funderar jag bara på om jag hinner hem till det på tisdag ? =S 
Kvällen avslutades med filmen 50 first dates, en mycket gullig film. Men hur orkar man få någon att minnas en varje dag eller få den att veta att man är tillsammans, det har jag svårt att förstå. Men men gullig är filmen iaf. Har du inte sett den så ere ett plus på filmlistan. 

image176

image177


Onsdag kom och jag hade sovmorgon, jag började spela ssx tricky och vipps sare så skulle jag till jessica. Jag fick springa (ovanligt). Sen vare skolan och så ja inte mycket mer med det egentligen. Jag tog tuben till hökarängen där pappa hämtade mig. Och vi skulle ha gått ut och vandrat men pappa mådde inte bra. Mamma och jag gick på hammarby - ystad. Vi kom därifrån halvt sura och med böter. Inte kul men men sånt e livet. Sen åkte vi till mammas polare virve för att hämta challes björn borg kallingar. Jag chattade på och innan jag gick och lade mig så fick jag en aning av att nån var sur på mig, men det kanske bara var en illusion. Men jag tycker iaf att man kan säga hejdå!!! Jag sov halvdant den natten. 

image178

image179


Vaknade på torsdag morgon (sovmorgon). Fick sova till 9 på grund av att det inte vade någon handbold på morgonkvisten. Skönt var väl det. Jag spelade ps2 och tiden hade även den dagen ett lustigt sätt att rinna iväg på. Jag fick än en gång springa till jessicaf eller iaf skynda mig så gott det gick (hade träningsverk i rumpan). Skolan gick fort och vi hade inte mycket lektioner vi slapp so:n och fick hemuppgifter ist. (dom måste jag göra). Vi fick även de meddelandet att vi skulle få göra hemuppgifter ist för att gå till skolan på fredagen. Efter skolan kom jag på att jag skulle vilja åka till min moster. Jag skulle egent vart med fredrik men han dissade mig i måndags så då fick han ffs bli lite dissad =) 
Jag gick med cissi till tuben och vi åkte sen åt varsitt håll. Jag hoppade på pendeln som gick typ 13.40. Efter det så kom jag till västerhaninge och går fram till busshållplatsen. Bussen gick inte förns om 45 min. I sånna lägen är man tacksam att man bor nära stan. Under tiden pratade jag med pappa, mamma, challe, fredrik, jessica, mormor och kicki samt therése. Det var lite kyligt i slutet eftersom att jag dock inte pallade sätta mig inne. Det gick väldigt snabbt med bussen och jag var heltplötsligt hos min moster eller först i den läskiga skogen i sorunda. 
Jag möttes av kicki, charlotte och ida. Deras kök var väldigt fresh må jag säga helt klart topp betyg. Ja sen kollade jag på kyle xy, vi åt middag och sen pluggade jag. Efter det så gick jag och lade mig.  Jag tyckte även den kvällen att man kan säga hejdå!! 

image180


Fredag alltså idag, vaknade jag av att kicki väckte mig klockan 10?11? nånting vare. Hon väntade på mormor och ove som skulle komma och passa erika som höll på å bli sjuk. Vi åt frulle, folket kom och så pratade vi. Det blev en livlig diskussion som gick från efterlyst till att folk stoppar saker i ens glas på pubbarna till misshandel till kvinnomisshandel till adhd till pojken som kallades det och så vidare. Kicki stack och jobbade vid 13. Och jag och erika lade ett pussel på 100 bitar. Sen klockan 14.40 sprang jag genom skogen till bussen. 
Jag var sedan hemma kl 16.00 och väl hemma gjorde jag det sista på läxan och sne kom mamma och hämtade mig så åkte vi och handlade. Ja sen åt vi tacos och ja inte mykt mer. Nu ska jag bara vänta och se om denna kväll blir nå skoj eller nåt. Och så måste jag packa ska upp 6 imorn och åka till SÄLEN <3

image181

Allt folk får fan se till att ha pengar på mobilen eller sitta vid msn imorn förannars får jag tråk!! =)

Det gäller dig också jessicaf.!!
  =)

Det jag har lärt mig denna vecka är:
1. Ladda alltid telefonen, man vet aldrig när batteriet tar slut.
2. Kasta inte pengar på utlänningar.

Ha en trevlig kväll Hej hopp!
(kommer inte skriva på ett tag kanske skriver på tisdag, Kanske!)

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha skööönaste ;D "kasta inte penar på utlänningar" fyfan stackars robin asså :O helt sjukt sura dom blev asså :O allt för att mucka gräl liksom xd hahah ;D
och glöm att ja pratar tele med dig hela dan imorron :O ^^

2008-02-01 @ 20:09:08
Postat av: madde

haha mickan är efter, gossip girl är underbart bra :D och sverige är så efter i serien xD

2008-02-02 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0