=)

Hejsan =) saknat mig? xD haha nja det tror jag inte men iaf, nu e jag tillbaka ^^
Ja jag har ju somsagt vart i sälen <3. Hela dagen har gått ut på att åka bil. Trevlans, men jag blir så seg av att åka bil. Så jag känner liksom inte för att skriva nåt om helgen idag. Finner liksom inte rätt ord att uttrycka det med. Som allt är för tillfället så har jag så in åt helvete ont i min nacke, inte kul :/ samt e seg.
Inget kul händer liksom endel e på bandy, andra kollar på vänner, andra sitter och luffar framför tvn (vilket jag kommer göra innom kort) andra sitter och äter semlor (kommer också göra det) men jag hamnade här framför datorn och vi får inte glömma de som skryter över att de har bakat 400 semlor idag. ^^ skryt lagom fredrik svensson !! xD
Jeg fick nyligen reda på att min 5åriga kusin har åkt svarta backar idag, och det gick galant. Hon är så jävla duktig, 5 år och kan åka skidor haha det du jessicaf får du försöka klå. men går man i micaelas skidskola så ska man nog bli proffs eller hur jessif =)

Jag vill att klockan ska bli 20.00 då börjar gossip girl. Feting nice, tänk om man skulle leva som dom. Vara rik och umgås med rika, delvis kul delvis inte. Men jag ska flytta till en liten stuga i sälen, köpa en hund och hare nice, åka bräda hela vintrarna.
Eller det e iaf mina planer just nu. Men i sommras skulle jag flytta till canada ^^ =) och bo på en ranch efter att ha läst boken vidgade vyer av Nora Roberts. Feting bra bok, hade inte läst den om jag inte hade haft så tråk, hatar att läsa. Men den boken kunde man inte sluta läsa liksom.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mera. Ska värma min vetekudde och lägga på nacken å så serveras det nån soppa här i huset, man kanske ska våga smaka den. Nu ska jag lämna datorn. Men jag tror att jag skriver igen imorn. Hare gött. Hej då! Ät massa semlor, haha eller nåt själv klarar jag int ens att äta en. Ja men nu ska jag "la" dra på riktigt, have a nice day och se upp i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0