En vacker dag i februari ... eller en dag i februari iaf

Ja denna dag har varit sååååå händelserik ^^
Jag vaknade cirkus 13 och efter det så åkte jag, mamma och pappa till highvalley för att shoppa loss på ica. Väl ute från ica mötte vi pappas bästis classe, the security guard. Våra fötter förde oss till högdalshallen där mamma och pappa blev av med alla sina besparingar eftersom att challe ray hade glömt hans pengar @ home.
Jag var i stort behov av dvd skivor så vi åkte till clas ohlsson. Pappa berättade nån gång under denna dag även om clas ohlsson som då händelsevis bor på min gata, intressant. Väl hemma satt jag och drogade gossip girl tills den tid då mamma drog med mig åter igen till högdalshallen och kolla innebandy.
Efter det vare hem till maten, skicka iväg challe ray på bio, kolla gossip girl och chilla. Men ja när man har som roligast blir mna uttdragen till stan, skulle hämta challe och hans kumpaner.
Mamma lämnade telefonen hemma och jag tog mig samma frihet. Väl inne vid bion hittar vi inte pojkarna och vi har ingen telefön.
Efter ett tag och lite rundvandring återfann de sig utanför den lilla biografen, sicken tur. Vi skjutsade hem alla och challe åkte till lulle och jag återvände till mitt drogande av gossip girl. Tillslut så började titanic och jag började kolla det lite. Nu sitter jag vid datorn och kollar titanic lite halvt men jag ska nog bege mig nu. Trött som fan och måste kolla om nån i min familj e vaken.

Men tills dess hare gött.
Mvh Micaela

xoxo ^^ xD

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0