Winning london ...

Halloj, har inte skrivit här på ett tag men nu så tänkte jag att det kunde vara dax för det. Ja, jag kommer faktiskt inte ihåg när mitt senaste inlägg var men jag orkar inte kolla heller. Kan berätta lite kort om denna vecka.
I måndags så vare resursdag och jag var helt jävla jätte död på morgonen så jag gick inte på träningen. Så jag började klockan 12.25 och så vare då resursdag vilket innebar att jag skulle ha omprov på isim, men det gick faktiskt bra. Sen så vare matte och väldans trångt i 3ornas lilla klassrum. Och efter ett tag så smet jag natti och johan iväg för att gå igenom juldanserna som vi skulle lära ut på torsdagen, sen så drog jag hem och gjorde inte ett piss.

På tisdagen så gick jag till skolan sen engelska och samhälle och sen mentorstid. Sen så drog jag hem, åkte inte på träningen för att jag inte kunde komma dit på något sätt. Så jag var hemma och kirrade lite so.

På onsdag så var jag hos sjukgymnasten, där jag även mötte oskar. Men sen så kom jag tillbaka till skolan vid lunch och sen så vare extramatte och efter det så vare isim. Sen vare slut och jag åkte hem och så köpte jag en bok för en gångs skull. Så resterande delen av kvällen så läste jag och så hjälpte jag challe med lite so.

Idag torsdag så vare först träning sen lunch och efter det engelska. Sen så kom det jag hade fruktat, jag johan och natti skulle lära id1 att dansa juldanser. Men det gick faktiskt bra så så vare med det. Jag och jessi missade bussen och gick till centrum för att ta nästa. Väl framme så möttes jag av pappa och chall som hämtade mig. Vi åkte hem åt och direkt till träningen. Det var minihandboll i stort sätt hela träningen och challe var med och spelade, faktiskt riktigt kul.
Nu e jag hemma och har en extremt svullen nacke efter nån konstig grej vi gjorde i skolan.

Just nu kollar jag på winning london och efter det så ska jag läsa min bok och så ska jag mobba min bror som köpte 20 liter cola på lidl.

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0