Wensday

Hejsan!
Japp ännu en dag närmare jul, attans bananer vad tiden bara flyger iväg. Men det är väl dock skönt får man väl säga.

Ja min dag började med att jag inte sov på hela natten på grund av att jag frös ihjäl, sen så gick jag upp klockan 7 och såg då till min stora förvåning att vi inte hade nåt att äta hemma, så ingen frulle heller. JIPPIE !!!
Klockan blev 20över och det innebar att jag fick halvspringa till busshällplatsen, (jag hann om nån vill veta). Och så kom jessica och bussen och vi for iväg till skolan. Väl framme 11 min senare så var vi påväg mot hallen i raska steg.
På träningen så körde jag först en timme med bara benstyrka och sen när jessica joinade resten av tiden så blev det lite bål. Notera lite.

Efter det så vare såhär att vi hade gymnastik och skulle då undervisa juldans men det fanns ett litet problem, vart fasen var dom vi skulle lära ut till?!
Ja, knasigt blev det men tillslut hittades dom och vi dansade juldans. Det gick väl bra och sen for vi iväg till omklädningsrummet och sedan vare lunch. Och till vår stora förvåning så var hela matsalen fylld med massa småbarn, näej detta var dock inte bra.

Efter ett tag så fick vi ett bord och sen vare matte. Efter matten så blev det träningslära och det gick väldigt seriöst, jessica och becca höll på å flummade och jag lyssnade på musik och lekte med paint, samt ida och cissi vette fan va de gjorde.
När lektionen var slut så skyndade jag mig till bussen, och nu e  jag hemma =)

Japp så har dagen varit, nu ska jag plugga. Så hare gött =)
// Mickan

Klicka f�r att st�nga bilden
Saknar min hund <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0