Tissdag ..

Jamen hallå :D
Nu äre såhär att jag sitter vid datorn igen för ovanlighetens skull =)
Lite kul liksom. Jag sitter nämligen och väntar på att pappa ska bli klar med den goda maten, kalops, mums =)
Japp men dagen har väl vart såhär att jag vaknade upp hos mamma och sedan så var jag så trött att jag gick upp en kvart innan jag skulle dra. Inte bra, inte bra. Men denna dag hann jag före bussen och därav ingen stress. Sen åkte jag till skolan och så vare lite engelska/svenska och sen vare MAAT, chicken nuggets med ris, torrt men gott.
Därefter så vare såhär att vi hade psykologi istället för samhällskunskap, suck på tanten liksom, att hon jämt ska ha så jääävla brottom.
Sen vare lite dans och sen efter det vare hem fort som fasen för att sedan hinna duscha, byta om, äta, lyssna på musik och sen stressa iväg till pappa och hämta hunden och sen fort till träningen.
Jag kom dock 5 min försent men vad gör det , när allt kommer omkring... ?!
Ja och träningen avslutades med en match mot killarna och sen vare chill hemmåt. Nu sitter jag här i väntan på min mat och kom på att någon måste plocka av selet från hunden, jaja det får jag väl göra liksom.

Hare bra hahah
// M




Schema:
Månd: Skola, plugg
Tisdag, skola, träning
Onsdag: skola, plugg
Torsdag: skola. plugg
Fredag; begravning och plugg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0