30/12

Japp då var det dags igen. Som vanligt har jag vart ur usel på att uppdatera, glömde väl helt enkelt bort det (skulle äl kunna vara en bra bortförklaring).

Har i nuläget kollat på en film, kommer dock inte ihåg vad den hette men bra var den i alla fall. För dom som inte visste så hare nyss vart jul, eller det var typ en vecka sen, men det känns som igår. Jag fick i alla fall lite vettiga grejjer. Jag önskade mig dock inget. Hm.. dagen efter spenderade jag all min tid åt viktors "World tour" jag var ju otroligt grymm på trummorna måste jag säga, eller i alla fall bättre än challe.

Sen vare hemgång, och därefter så fick jag nåt ryck och läste klart de sista sidorna på min bok och därefter köpte jag bok nummer 2. Till min stora förvåning så läste jag bara halva, sen hände nåt och jag har inte fortsatt sedan dess. Sedan mitt i allt åkte pappa in på sjukan once again... men senare samma dag så åkte vi och hämtade honom och så blev det pappa vecka.

Jag märkte dock att jag var otroligt duktig på å måla, spackla, tapetsera och allt annat som man jan vara duktig på. Och nu kom jag i detta läge på att berätta att min hund är tydligen i chock efter att nägra jäääävla ung jääävlar sköt raketer på honom när han satt fast utanför ica, så jävla patetiskt.

Och sen idag har jag å andra sidan bytt frisyr, har inte vant mig än, vet inte om det är bra eller ej, men det är helt enkelt inte som vanligt.

Imorron ere ju som många bör känna till alltså nyår och det ska jag spendera med först min mor och challe hemma hos familjen brolinger och dit ere många som kommer och sedan så drar jag fredde, jessica, rebecca, johan, therese, fredrik, jessica och jennifer (nån mer?) till moa, och partajar.

Det blev dessvärre inget sorunda denna nyår men jag har lovat min kära moster att komma och hälsa på, och det blir förmodligen i slutet på denna vecka eller nån gång nästa vecka.

Det där får räcka, hare !!

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0