20/12

Japp nu ere inte långt kvar till jul, har dock inte köpt en enda julklapp än...
I dag vaknade jag vid elva, challe väckte mig och vi började redan då prata om att åka och handla julklappar, men efter ett tag så ändrade vi oss. Vi började istället att röjja i hela lägenheten så att vi skulle få plats med granen och det tog exakt hela jävla dagen, fy fan vad vi har sprungit upp och ner för alla trappor.
Men nu äntligen på kvällen så står julgranen i vardagsrummet med pynt och allt, dock lite sne men vafan haha man kan ju inte få allt. 

Imorrn så ska jag och jessica åka och julhandla, det blev inget att åka och kolla när sara red men men det finns säkert nåt annat tillfälle att göra det på. Är väldans trött och ska väl snart hoppa i kojjs. Men jag skriver förmodligen imorrn, så hejdå tills dess. 

// Mickan 


 


"Solen kvittrar och fåglarna sjunger"
// Ida
(haha fy fasen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0