19/12

Jag har looooooooov and I love it ! Så jäääääävla underbart =)
Hahah denna dag så vaknade jag utav att jag hade as ont i nacken, inget jag lider så mycket av i nu läget men men. Jag gjorde mig i ordning och gick till tuben på 3 min. Sen väl framme vid bussen möter jag jessif och johan, men ingen buss kommer.
Vi fick skjuts av Becca och så väl i skolan blevde det fika, nice. Det var nog bara jag som inte gillade lussebullarna, men sen efter det så  gick vi till aulan och kollade lite. Det enda som var roligt var en liten kille som spelade klarinett som tappade sin perm och ur den så ramlade en chokladkaka och så försökte han gömma den för typ läraren eller nåt.
Sen efter det så gick jag och cissi till tuben, hon hoppade av i hökis och jag fortsatte hemmåt.
Och nu har jag suttit hemma ett tag och kommer så vitt jag vet göra det hela dagen.

Ikväll ska vi storhandla massa mat och annat till pappas lägenhet samt en gran, ett måste till jul. Sen händer väl inte så mycket och i helgen så ska jag eventuellt åka och kolla när sara ska tävla men vet inte vilken dag.









JULLOV !!! =) <3








 ♥













Kommentarer
Postat av: mohaha

god jul!

2008-12-19 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0