18/12

Halloj, det är dagen innan skolavslutningen, vilket känns så jääääääääääävla underbart. Så skönt det ska bli med lov =)
Denna dag så vart det stress, jag gick upp halv 7 för att pappa skulle skjutsa mig till mamma, det var juldans idag och jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Drog på mig nåt och sedan vare väldigt mycket skynda till bussen, sprang typ hela vägen och jag hann. När jag möter jessica så inser jag att jag har inget julpynt med mig, ingen tomteluva och inte heller nå "fin" kläder, så jag drabbas av lite smått panik och ringer och ber mamma komma med kläder iaf för alla våra julgrejjer är tydligen nere i källaren, inget jag visste om eftersom att jag bor hos pappa denna veckan.
Vi började pynta och så och efter ett tag kom mamma med lite kläder, jag kan inte påstå att det var sånna kläder jag självmant skulle ta på mig men men så ere... Jaop det blev en lyckad dans men cissi blev lite smått chockerad av en tjej som tydligen hade taffsat på henne, jaop så vare ?!
Näej men sen flöt allt på som vanligt kollade på den urtråkiga romeo och julia, och det
följdes av matte där jag fick tillbaka mitt prov, mycket bättre än jag hoppats.
Sen slutade vi tidigare och jag åkte hem till pappa och nu så ere så att jag av ett misstag sitter hemma hos mamma, jag trodde att jag och caramba bara skulle med och lämna challe och sen hem igen men icke... Jaop men nu sitter hund och jag här i den enkla boningen och käkar pepparkakor och nu ska jag checka lite gossip girl =)


That's that!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0