Träningsvärk !!!

Goddag och godnatt.... näe. Idag har jag as usual vart i skolan, eller allt var väl inte som vanligt direkt. Jag gick bara i skolan till klockan 10, det innebar att jag bara hann med handbollen. Hur kommer detta sig? Jo för att jag och mina knän skulle bege sig ut på bosön och träffa en sjukgymnast. Trot eller ej!?
På handbollen tog jag iaf min vanliga lilla promenad som jag har minskat med 20 min sedan första gången jag gick dessa 5 km. Duktigt va =)
Sen så gick vi in i hallen , via bakvägen och så duschade vi och sen kom pappa och hämtade mig. Sen så åkte vi till bosön och jag tränade en jäddrans massa, och fy fan vad stummt det känns i benen.
Sen på vägen hem fick jag nå blodsockerfall eller nåt, så jag höllde på å somna.
Sen har jag inte gjort så mykt, kollat lite film dock.




Hihihihi jag vill att det ska regna ikväll =)
Lillebror är ute i skogen och tältar så jag hoppas att han får det förjävligt =D
Jag känner mig otroligt snäll, men så ere med syskon. Jag ska väl ner till pappa i garaget när jag nu snart har tryckt på "spara & publicera".

 


Men hare bra gottfolk!
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0