Ta inte livet för seriöst, du kommer ändå inte igenom det levande!

Ja, min dag då. Den har väl vart såhär, jag klev upp, stressade. Och så gick jag till bussen, och det vart även andra gången denna vecka som jag träffade marja mikki =O Sen i alla fall så hade jag historia när jag väl kom till skolan. Och så vare lite historia frågor på nå filmklipp. Till min stora förvåning så hade jag visst lärt mig lite iaf på historian, och jag kom ju dessutom ihåg det. Sen så gick jag hem, eller jag åkte buss och sen gick jag, men det mest upprörande var att det var svinkallt.
Sen nu har jag kollat film med de två sjuklingar som befinner sig i min lägenhet. Och snart ska jag till disa, fast först måste jag ta reda på vad jag ska göra. Sen kanske jag får skjuts från vh =)




Jag kanske ska på bio ikväll också, om jag hittar nån att gå med =D
Fick helt plötsligt bara lust med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0