Jääävla skit gubbe !!

Nämen tjenahej!
Idag har jag varit i skolan, inte för att jag förstår varför denna dag skulle vara så nödvändig för. Men i alla fall så hade jag sovmorgon och sen så gickde jag till bussen. Och väl på bussen gjorde jag en god gärning, jag berättade vart en gubbe skulle kliva av. Sen så hoppade jag å jessicaf av och gick till klassrummet där vi hade lite "svenska".
Sen var vi lediga i 10000000000000000000 år och så åt vi och sen vare dags att låna en bok. Självklart man lånar en bok som man vet vad den handlar om och vet att det finns en film på.
Efter det så gick vi upp till klassrummet och sen så gick vi och hämtade lite böcker. Efter det så fick vi sluta, jag och cissi tog tuben och sen så kom inte min buss förän 10 min senare så jag började knalla, sen kom bussen och jag hoppade på å sen av och sen var jag indirekt hemma.
Där hemma sitter pappa och datornördar med den extreeeeeemt sega datorn, och jag klagar över at vi inte har någon mat hemma. Så när han stressar till jobbet så hinner han dumpa mig vid toktobak så jag kan handla min sylt.
Å så först finns det inte något av de syltmärkena som jag vill ha, men så tar jag eldorado skiten som jag ändå känner igen. När jag kommer och ska betala så säger gubbfan; 25 kronor.
Där stog jag med 20 spänn i handen, som ett frågetecken. Sen sa han; Det finns sylt daär oppe, 20 kronor.
Och det märket visste jag så fan heller vad det var för något men va fan så köpte jag det och gick hem. Å nu e jag sur... hur fan kan man ta 25 kronor för nån skiiiit syllt, jävla apskaft!
Näe helt ofattbart, men man kan aldrig lite på den där gubben!

Det var allt för mig!
hej hej

Kommentarer
Postat av: madde

sylt is the shit you know :O en lyx sak (A) NAT

2008-08-27 @ 17:38:19
URL: http://drowninglessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0