Första och sista skoldagen denna vecka ... =)

Halloj! Idag har jag vart i skogen och lekt lekar med de nya ettorna. Det som hände var ju att vi skulle knalla omkring på olika stationer och samla poäng, sen vare förståss hajkbomber och grejjer.
Tack och lov så fick vi sluta tidigt, så nu sitter jag hemma och knäna värker. Dagens projekt blir att smsa suss och säga att jag ska till sjukgymnasten imorron och sen smsa tränaren och säga att jag inte kan träna idag på grund av mina knän.






Igår vare också en väldans rolig dag, och jag insåg helt plötsligt att jag skulle börja skolan igen. Men det hela började med att pappa och jag for till bosön, till min nya sjukgymnast. Där var vi ett tag och hon tröck på mina knän.
Efter det så vart belöningen glass =) Hahahahahah .... Men efter det så åkte vi och fikade hos min faster (just ja, min pappa var ledig denna dag på grund av att han fyllde år). Efter fikat åkte vi till clas ohlsson och köpte två nya fiskespön. Just ja innan hade vi vart på vallhallavägen och köpit lite självlysande mask.
Sen så åkte vi hem och väntade på challe ray som skulle till tandläkaren, och efter det så åkte vi ut och åt.
För första gången så var det hela familjen som åt tillsammans, det var länge sedan.
Sen efter det så åkte mamma till en polare och sen så drog challe och jag och pappa till fituna för lite fiske.
Väl framme så började det ösregna. Men vi stod ut och så började det avta lite med regnet. Efter ett tag så fick vi nog, det var liksom inte som vi hade planerat och åkte hem för att fira pappa lite, bara familjen.
Sen hoppade alla i kojjs tidigt och så vare godnatt!





Imorron är jag ledig på grund av att jag ska till sjukgymnasten igen, lite skönt. Sen blire skola igen på måndag. Är kanske mer vaken då den dagen, och ska försöka att kunna prata och tänka mer normalt.
Men nu ska jag väl uträtta mina ärenden. Och ta en dusch.


hej hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0