En ny dag... med lite bättre väder

Nu sitter man i soffan och har lite tråkigt, men jag käner ändå för att slappa hela dagen. Men icke det får jag inte! Dagen idag går ut på att först slappa lite till, och sedan halv 2 så ska jag ut och promenera med fredrik. Efter det så ska jag förmodligen hem igen och äta lite. Sen ska jag springa till bussen och åka till salem för ett info möte med laget och efter det så kommer pappa och eventuellt challe och hämtar mig, sen ska jag fiska =)

Hahah, så ser dagen idag ut =D
Och imorrn ere inte heller någon vanlig dag, för det är pappas födelsedag. Och firar man inte den bäst genom att skjutsa mig till sjukgymnasten på bosön och challe till tandläkaren?!
Sen ska vi väl dock ut och äta hela familjen, och kanske bio, vem vet.

Själv så längtar jag till min födelsedag och hoppas på att slippa fira den på gålö, haha. Men det var ju också en upplevelse.

Jag kände mig dock duktig igår som såg till att jag fick en tid hos sjukgymnasten, elller rättare sagt så gav jag pappa nummret så han fick fixa det. Men hah , jag fick ju en tid i alla fall.
Och på torsdag ska jag tillbaka till skolan och leka lekar (jippie). Sen så på kvällen kommer det jag ser mest fram emot, HANDBOLL! Om jag nu kan spela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0