Chill dag ...

Godmorgon, denna dag har faktiskt varit väldans nice bortsätt från verk i knäna och en skrikande charlie. Allt började med att jag sov eller rättare sagt så började det väl med att jag vaknade. Sen reseplanerade jag lite och åt frukost. Sen så drog jag till gullmars för att få skjuts till bosön. Men till min stora förvåning så passade min pappa för första gången inte tiden, utan jag fick vänta i 20 min.
Sen vare ju såklart bara att sitta i lite köer och sen skynda sig till sjukgymnasten. Väl framme så får man vänta ett litet tag och sen börjas det.
Jag fick göra något test och genom det märkte vi att jag var väldans överrörlig men också lite stel på några ställen. Sen fick jag göra lite övningar och efter det så vare bara att vänta på ett papper och sen fick vi dra. 

  
                                       
              Såg Ola Rapace på Bosön idag


Efter det så har jag inte gjort så mycket, jag har väl umgåts med familjen och så har jag bakat något dinkelbröd och jo just jag jag har kollat på film med mamma " i hennes skor " och var nyss ute och promenera med pappa. 


               



Nu ska jag snart sova och invänta morgondagens äventyr...
Hare bra!


Kommentarer
Postat av: madde

vem är Ola Rapace? x'D

2008-08-27 @ 17:38:45
URL: http://drowninglessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0