*ARG*

Hejsan, idag vare ju då skola. Och så vare ju sovmorgon =) Hihi... Aa och så vare såhär att jag gick till bussen och påvägen dit mötte jag Marja Mikki, fy farao. Snabbt skyndade jag mig förbi henne och jag hann till bussen. Väl framme i skolan så får vi sitta i lilla aulan i 10000000 år. Sen efter det så vet ingen vad vi ska göra så vi sitter kvar i en evighet. Men tillslut så går vi upp till klassrummet. Där är det enda jag minns att några pratade om att johan hade klamydia, vilket han verkade glad över, likaså jessicaf.
Sen klockan 10 sprang jag ut till min rullstolsbuss som stod och väntade på mig. Och circus 40 min senare befann jag mig på bosön.
Där fick man vänta ett tag och sen så började det som jag hade fasat. Jag skulle nämligen få elstötar och grejjs. så jag fick tejpa fast lite elektroder och grejjs.
Sen så vare lite annan träning och så vare schlut.
Efter det så ringer jag suss och frågar när vi fick sluta, vi slutade 16 nånting så jag kunde alltså glömma att slippa skolan.
Så jag fick handla mat på vägen och sen så vare bara tillbaka till skolan. Väl framme så ska man skriva nåt skit på engelska till nån sara som tydligen är våran lärare. Efter det så kom nån kickboxare som då föreställde våran naturkunskapslärare. Och där skulle vi presentera oss själva och säga vad vi tyckte om kursen.
*Ehm... jo denna kurs blir nog jätte kul, men öhh... vad handlar den om ?*
Sen fick vi sluta, jag åkte tuben hem och sen fick jag springa till bussen och det inkluderar att jag blev halvt överkörd. Sen vare bara att vandra hem och sen kom alla hem och störde min frid. Så nu är jag sur.


Det var allt för mig hej hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0