Ändring av bloggdesign

Hej igen, som man nu ser är det lite förändringar på denna blogg. Detta är tack vare sara som snällt fixade det åt mig =) ( Tack Sara)

Igår så mötte jag sara i västerhaninge klockan elva och så skulle vi köpa ut medicin till disa och de två andra hästarna som hade fått ringorm. Därefter så vare endast en timme kvar tills bussen skulle komma (trodde vi). Efter en timme då bussen inte hade kommit så märkte vi att det var ännu längre kvar tills bussen egentligen skulle komma. Men så vi fick ju sitta där i regnet och göra det bästa av situationen.
När det återstod ca 20 min innan busshelvetet skulle komma så kom en kille fram till oss och började babbla. Han hade nyligen vart på gymmet och såg något påverkad ut. Vi fick höra allt om hans nyfödda dotter eller nästan iaf hon skulle fylla 4 månader sa han så han skulle hem och fira det med kina mat.
Sen på bussen så trodde vi att vi äntligen blev av med honom, men ikke. Han hörde om vårat hästprat och började då fråga om hur man kunde gilla hästar när man mestadels mockade hela tiden. Men men tids nog klev han av, men visst var det väl kul med lite sånna händelser också.
Sen så väl framme i stallet så tar jag in disa och sara blandar till blaskan som vi skulle tvätta henne med, samt att sara skriver upp "lite" info på tavlan åt de andra hästägarna. Sen så när hästen är insmord eller vad man nu ska kalla det så börjar vi fixa med boxen. Fina fisken blev det men vi är dock inte klara.
Jag drog till min moster därefter och tiggde lite mat eftersom att jag inte hade ätit något på hela dagen, samt att jag försökte få snälla ville att slå på bastun så jag kunde torka mina skor men nähe de fick man visst glömma.
Mamma kom lite senare och hämtade mi, och nu tror ni att min dag va slut va?! =)
Nej för jag skulle sedan följa med pappa till heron city för att hämta tripp trapp trull på 9 bion (Challe, simpan och lulle). Sen lämnade vi dom och hämtade datorn och sen så tog väl visserligen min dag slut.

     



Men nu till denna dag idag =)
Klockan halv 12 vaknade man, sen kom pappa hem och jag åkte med honom i bussen, inge kul idag på grund av att det var vanliga jobb, endast i sthlm. Vi åkte till sös och tog en glass och redan efter en timme så skickade jag ett och samma sms till alla mina stackars kontakter på telefönen (okej då inte precis alla, sorry pappa men näe jag orkade bara inte).

Sen någonstans mitt upp i allt så frågade sara om jag ville komma till henne och sen vid fyratiden så dumpade pappa mig i västerhaninge så jag kunde ta bussen till henne.

Sen väl framme så möttes jag av sara, och vi knallade hem till henne och simon och mormorn och mostern. Ja och sen fixade vi med min blogg, och så kom daniel (tror jag han hette, sorry men mitt minne och namn, plus att han kallade mig för mikel så det gör nog inget). Sen så drog han när han insåg hur roliga vi var, och när sara och jag började med maten så kom simon hem. Det var faktiskt god mat och efter det så gick vi och köpte glass och choklad, vilket var istället för att diska och grejja. (Bra byte).

Sen så kom Daniel och så spelade folket lite wii och så kom min limmo och jag drog dessvärre hem, hade velat stanna. Men på grund av min dåliga planering så blev det som det blev, får jobba på det där.





Nu är jag hemma och min bror insisterar på att jag ska spela krig med honom, Nu! Men i alla fall så ska jag leka med simone imorrn, hon nämnde nåt om att raka av hennes hår?!

Ja haha vi får ju se om hon var allvarlig , men det tror jag att hon var xD

Hahah men hare bra gottfolk =)


// Mickan xD


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0