Vindicated lalalalalalala ...

Tjenare, har väldans tråk. Innan jag började skriva hära så satt jag å spelade lite gura, kul =)
Men ja såhär har min dag varit.

Sov och sov och sov (det var sovmorgon) sen gick jag upp och satte mig i soffan och halvsov, åt lite och packade. Sen promenerade jag till högdalen, mötte jessif och åkte buss. När vi var framme konstaterade jessif änengång att viktor var i skolan och så vandrade vi vidare. På gympan hade vi innebandy, kul.
Efter det bytte vi om å grejjs och gick med raska steg mot matsalen, där väntade pankakor och gårdagens stroganoff. Mums tänkte nog annika som gillar pannkakor. (Jessif också)
Efter det väntade matten, helklass med nisse ( = inge kul). Jag å jessif gjorde talen muntligt eller iaf jessi, jag svarade lite då och då eftersom jag var upptagen med att rita. Efter det vare träningslära med annika, och alla med träningsverk vet då att det är en rätt nice lektion. Vi masserade typ hela lektionen. Efter det så sprang jessif iväg till vårdcentralen, kul jul :)
Jag å cissi gick mot bussen, vi missade den dock. Men vi behövde inte vänta så länge. Efter det så sa jag hejdå till cissi som klev av i hökarängen, men själv förtsatte jag till tallkrogen. Där vimsade jag omkring till jag kom till mammas jobb. Vi åkte hem och sen så har jag inte gjort så mycket mera liksom, spela gura, kolla tv och lekt med datorn. Ikväll blire chillerill.

Ja typ så äre, å har varit. Näe nu måste jag se vad sedrik skriver innan han blir sur på mig :O ^^ hejehej!
Förresten så ska jag kolla bajenmatchen tror den har börjat =O!!


image162

Kul sajt för den som har tråk (jag);
http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0