Torsdag =D

Hej =)

Idag så vare nationella prov :O Fett hemskt, vi skulle skriva en uppsats om årstiderna på engelska. Jag kan fan inte ens skriva en på svenska. Men men hoppas de gick lite bra iaf. Sen vare chill vi kollade på nån film "Apt Pupil" tror jag den hette, hyfsat bra. Efter det vare matte, räknade lite denna lektion. Sen vare so, jag och cissi slapp redovisa, vi var inte riktigt klara med våran powerpoint av den simpla anledningen att datorerna ska cpa sig 24/7. Men men, vi ska tydligen ha prov på torsd också fattar inte ett piss men tjohej. Ja sen vart jag tvingad att åka buss med cissi, sen tog jag bussen hem. Väl hemma attackeras jag av en hungrig charlie som har vräkt i sig allt hemma som innehåller socker och fortfarande är hungrig, inte för att jag brydde mig mykt om det. Satte mig och kollade tv, orkade inte med datorn. Charlie gjode i ordning mat till sig och satt och gluffsa. Sen drog han till simpan och pappa kom hem, mamma ringde och så åkte vi och handlade. Sen åt vi tacos och direkt efter det gick jag och freddan ut och sprang. Inte så bra dock, fick håll men vi sprang på ändå. Efter det pratade vi lite och sen gick jag hem, duschade och kollade tv. Och nu sitter jag framför datorn och irriterar mig på charlies jävla tangent bord, fett äckligt å skriva med. Men sak samma, han har fan dragit ut min internet sladd, anledningen? Ingen aning.

Håller på och bli förkyld så tror inte jag ska träna imorron. Hade fett med ont i halsen i morse. Ska förresten till fredrik imorron eller tvärtom och ringa lite jobb samtal. Kul! Annars så ere väl en chill fredag, aa har inge mer att säga. Detta var en lite kortare variant av min dag, men är fett trött så pallar inte skriva så mycket mera.

Men hare gott folk!
// Mickan


image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0