Tisdag ...

Hej, idag vaknade jag somvanligt, ville inte gå upp, som vanligt och åt mat och gick till bussen som vanligt. Dock höll jag på å komma försent. Men det gjorde jag inte. Efter det så åkte vi buss till hallen och sen löpte jag ett varv runt broarna och sen vare handbollsträning. Fett segt, kunde inte ens ta emot en pass (inte min dag idag). Sen chillade vi, körde lite målstå och grejs, sen duschade vi och gick och åt. Korvstroganoff vare, gött. Sen vare lite svenska och vi satt å bestämde vilket kapitel vi skulle hålla på med och vilken film vi skulle se. Efter det så, ja vare nå form av mentorstimme, vi fick sluta lite tidigare.
Jessif å jag prata lite med marie om betygen och sen gick vi skillda vägar. Jag å cissi drog till bussen, vi höll på å missa den, men vi sprang lite så... Ja sen tog jag bussen hem, vandrade och nu e jag helt död, mår illa och har ont i huvudet. Detta innebär då att jag inte ska träna, mor och far kommer hem sent, charlito sitter vid andra datorn utan internet.

Kul jul! Näe men jag ska nog typ gå å dö eller något nu, iaf sova eller kolla lite tv. Sen ere ju house ikväll också, det är la nice. Men hejdå! Hare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0