Sista matchen :/

Halloj allesammans!
Hade fett me party igår hos fredrik. Jag jessi och fredrik bakade lite och inte så mycket mer ^^ haha. Jessica dissade oss och åkte hem jätte tidigt, och jag vart även as trött så fredrik halvsov i sängen och jag sov typ vid skrivbordet. Sen tillslut drog även jag hem. Kolla datorn lite och sen sov jag:)

Imorse väckte pappa mig klockan 8 typ. Hade match idag mot tyrold så det var bara upp och hoppa. Åt lite frulle, väckte Charlito och sen var familjen Ahlström/Eriksson på vift.
Jag blev avsläppt vid hallen och så satt jag där ett tag och väntade på match. Sen så kom folket lagom till matchen. Jag tyckte att jag kämpade på bra i försvar och tror jag kommer få en blåklocka runt ögat men vafan lite får man stå ut med. Det va nåt höghus som sprang in med axeln i mitt öga.
Efter matchen vare lite snack sen drog vi vidare till bauhaus. Jag å challe ray gick mot ica maxi men kom dock inte in där på grund av strömmavbrott. Och så några minuter senare så märkte vi att hela området var drabbat av strömmavbrott inklusive bauhaus. LYCKAT!! =)
Vi åkte ju då hem och sen har jag inte gjort så mycket mera. Har väl duschat och ätit. Idag har jag ingen aning om vad som händer. Skulle ringa om sommarjobb med freddeleus sen, men tror han e på bio med Alicia.

Fredrik, ring mig sen!!! (Om du ser detta)Andra som har tråk kan ju också slå en signal =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0