Min tråkiga lördag ...

Hejsan!

Här sitter jag i min lilla lägenhet och tråkar. Det är gråmulet ute och jag har inte lust med nånting. Man blir så trött på sånna här dagar och det hjälper inte när man inte har något att göra. För när man gör något så går dagen fortare än om man bara ligger i sängen och väntar på kvällen. Näe usch för sånna här dagar.
Däremot sommar dagar, hur underbara är inte dom?
Jag saknar faktiskt sommaren just nu, vet inte hur många ggr jag har sagt det men så ere liksom.
Kommerihåg sommaren för några år sedan då jag, jessica s och fredrik satt och spelade kort nästan varje dag och så bästämde vi oss för att lära oss spela golf. Det var nån konstig fas i våra liv och jag måste nog erkänna att jag väckte iden hos oss alla tre, en udda sommar och ett udda beslut. Jag och jessica spelade iaf lite golf men fredrik var inte med.
Kommer ävenihåg förra sommaren då jag var uppe med mormor, ove och erika i rättvik, hade en lite halv tråkig vecka och så kom challe mamma och lukas upp. Och samma kväll som de kom upp så gick charlie jag och lukas till vattnet och det började med att charlie och jag skulle vada ut en bit i vattnet, det är ganska långgrundt där så vi kom ut en bit. Och så helt plötsligt så får vi fnatt och börjar bara med kläderna på och lukas står vid strandkanten och ser ut som ett frågetecken xD
Sen så gick vi hem blöta =P och mamma och mormor och ove såg inte speciellt förvånade ut. Hahah det är också ett härligt sommarminne. =)

Bajs, jag säger det ordet ganska ofta. Kom på mig själv när jag gick och sa bajs på träningen ett antal gånger då det inte gick så som jag ville. Men så kan det vara, så om du hör mig säga det så ere bara en ren vana.
För dom som vill veta så såg jag en tant igår på tåget som petade i näsan. Det är egentligen lite skarr och så ser man en vuxen göra det. Näe inte trevligt det.

Jag hade förresten skitkul på min träning igår, vi hade skotträning. Vi var inte speciellt många och det var faktiskt ganska skönt det. Samma sak i torsdags på träningen i skolan det var också nice och kul.
 Fattar inte att jag har kunnat vara utan handboll i ett helt år.
Nu ere snart eken, och så ska vi snart börja träna ute. Och så ska jag tydligen börja träna med damerna. Å sen väntar väl någon cup i september om jag inte minns fel, uppe i hedemora :S?!
Kul skare bli iaf =)
Sen får man ju se om det blir nå gymnasie sm för min del, jag har ju dock inte vart med och tränat så mycket, började ju träna efter jul nån gång.

Om nån undrar varför jag publicerar detta inlägg så ere för att jag har tråk och inget vettigare för mig. Snart e mamma hemma och vi ska åka iväg och handla. Äntligen nåt som händer.
Usch klockan är liksom bara 14.23 och det känns som om hela världen liksom stannat.
Ikväll blire chill, kanske och jag säger bara kanske att jag å jessica åker och möter fredrik i t-centralen klockan 11.30 ikväll. Fegis!! =D
Ja kul jul på denna dag =)
Hare! Hej !
 // Micaelak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0