Min dag...

Usch, min dag har vart hemsk ....
Jag har näe , vafan har jag gjort.

Vaknade, gick upp, segt vare gjorde mig iordning. Gick till bussen, mötte jessif, åkte buss. Kom fram till skolan gick till hallen var urusel på träningen, fjollade i hallen i 100 år. Sen så gick vi til omklädningsrummet, fjollade mer. Sen gick vi, till lunchen, de va nå shiet. Sen vare svenska kul, kollade film. Sen hade vi hlr kul!!! Not!!!!
Sen vare nåt shiet, sen satt jag å jessie å väntade på skjuts. Sen klev jag av i högdalen, gick hem. Bytte om, åt stressade till bussen. Åkte buss, pratade med jessica. Åkte tåg, massa folk var där. Sen åkte jag buss igen, sen gick jag till hallen. Tränade, åkte hem, handlade och åt och nu har jag tappat livsglädjen. Näe men jag vet inte ens vad jag surar över. Helt sajjk ere.

Skrev inte så mycket, men det får folk stå ut med.
Hare bra, bättre än mig!
Jag ska gå och dö! Eller iaf kolla house ... Sen kan jag kanske vara party imorron igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0