Holabandola(band)

Tjabba, idag ere torsdag om du inte visste. Och jag vette fan hur din torsdag var, men min var såhär;

Vaknade efter att ha suttit uppe halva natten, det var lite segt att gå upp. Faktum är att det var segare än vanligt, men visst kom jag upp. Jarå, började med att tvätta håret det var liksom lika fett som challes vaxburk. Men iaf sen så satte jag mig och käkade frulle, mmmmm va gott det var men mina flingor var slut =o nästan tragiskt.
Efter det packade jag och klädde på mig. Sen tillslut så var jag påväg mot högdalen. Och nåt intressant med denna morgon var att jag kom på att byggarbetarna som jobbar med huset precis nedanför min lilla backe pratar inte svenska. Jag märkte det när de stod och skrek till varann. Men efter det så racade jag på till högdalen, trodde nästan att jag skulle missa bussen och hur hade det sett ut?
Tajmade jessif perfa och 31 kom bussfan. Under bussresan kom jag dock på att varje morgon när man åker buss så ser man samma människor, tanten som kliver på vid trollesundsvägen, tanten som babblar så in åt helvete, tjejen som ser ut som en kille, å så nån kille, sen en liten kille och så en mamma med sin lilla son som är inne i kiss och bajs åldern samt deras hund(hundar). Tänk egentligen vad man lägger märke till massa folk, men det kommer ju förståss lite nytt folk ibland men ialla fall så ere lite sajjk.
Jaja men iaf så passerade vi viktors cykel och jag tänkte att jessica skulle säga att han var i skolan men, näe det gjorde hon inte. Väl framme i hallen möter vi uffe, sen kommer cissi och därefter ere dropp in. Vi var dock inte så många denna dag typ bara jag, cissi, jess, robin, anders och putte som spelade handboll men även viktor, johan och oskar som inte var med på handbollen.
Denna träning var skoj, men jag å finter är inte så värst bra *host*.
Vi körde lite gurkburkar också, det gick la fint. Efter det vare lite löpning, vi körde 20 meters lopp. Jag ska dock inte säga att jag var speciellt snabb, för det var jag inte men jessica och cissi fuskade =O !! (Ovanligt)
Efter det så skulle vi jogga ner och sen strecha, och under strechingen pratar jessif om sin urinvägsinfektion som hon inte hade och grejjer och så börjar vi asgarva och märker att det blir helt tyst runtikring oss, lyssnade de andra eller vad? =P
Jessicas bekännelser, inte ofta det händer men kul vare. Sen vare dusch tajm och en lång tid efter så går vi mpt matsalen. Jessi typ springer och cissi lika så, jag som var trött idag. Till mat vare nå kyckling grejs med ris, gott men lite stark eftersmak. Vi segade oss, sen kom becca och sen fick jag bestämma att vi skulle dra för en gångs skull. Coolt.
Vi taggade upp mot klassrummet och hämtade även böckerna, vi hade engelska å det va väl okej lektion. Efter det vare matte, och jag hade hunnit bli jätte seg, jag halvsov och ritade samtidigt som jessica pratade med mig och jag vette fan vad hon sa men jag svarade ändå. Segt vare.
Efter det vare so, cissi och jag skulle upp och hämta datorerna men jessif lånade inte ut sitt kort som hon hade i fickan så vi lånade hennes pojkvän. Problemet med det hela var dock när hela klassen samtidigt skulle förklara johans kod. Men underligt nog slog jag å cissi rätt kod, lars halkade även in på ett banan skal, han lyckades också komma in i datarummet och hämta sin dator på grund av oss.
Sen väl tillbaka tog jag och cissi jobbet på allvar och började skriva, bra sa christina när hon kollade powerpointen. Sen nånstans under denna lektion slog tröttheten till och vi satt och asgarvade åt att lars satt med benen i kors, lite sajjk han såg lite ut som en tjej där i sin rosa tröjja. Kul förstunden. Sen slutade vi och cissi och jag gick och lämnade datorn, med jessifs kort denna gång. Och helt plöttsligt stod jag nedanför trappen och jessif drar mig i ena armen och cissi i andra, kul? Hahah nej!
Sen äntligen ute så kommer johan på att han glömt sin bandy klubba så han går och hämtar den. Och så säger jag till cissi att vi ska dra och så började jag småspringa för att reta jessif och så stannar jag, då har jessica redan börjat springa efter mig och tror att jag ska springa iväg och duns så springer hon in i mig. Jag tar ett kliv fram och jessif drar min väska och mig bakåt så jag tappar balansen, såg jätte knas ut men kul vare =D
Sen kom johan och vi vandrade, jag gick och flummade lite (var trött). Kom på vart gymmet i farsta var som jag å jessif letat efter låg då jag såg en stor gulröd skyllt där det stod gym. Sen bråkade vi lite om att jessif å cissi fuskade på löpningen och sen stod vi vid bussen. 100år senare kom den. Jessif blev lite sur när johan dissade henne och satte sig brevid mig och det inledde en diskussion. Och jag var dessutom lite pratglad.
I högdalen skiljs vi åt och jag går ensam hem, när jag nästan är hemma får jag ångest av tanken på att bara sitta hemma hela dagen så jag ringer jessif och frågar om jag eventuellt kan leka med dem, och så bad hon alla i hennes familj säga att jag var en apa (vet ej vf=S)
Men iaf sen e jag hemma och ska tända lampan och poff säger det, jag flyger upp i luften och så märker jag att det var proppen som gick så fixar challe den med lite guidening av pappa. Och så märker vi att internet inte fungerar på datorerna. CP!!!! Efter det så kollar jag tv och grejjer tills pappa kommer hem. Sen går jag och smsar jessif att jag inte pallar vara med dem, dom kan få vara lite själva. Snäll e jag =)
Efter det går challe och jag iväg å shoppar mjölk i den lilla underliga tobaks affären.
Sen väl hemma konstaterar pappa att vi inte hade mobilerna med oss, vilket innebar att challe fick springa tillbaka och köpa smör. Han köpte också en cola, slut? Ja det tror jag, han har väl halsat den. Och det var nämligen en 2liter, sicken unge det där är.
Sen vare pannkakor, mätt blev man efter 2 st. Efter det blev det mer tv och sen var internet fixat så satte mig för ca en timme sen.

Nu chillar jag och lyssnar på spanskan som kommer från köket. Ska typ gå å kolla lite tv nu tror det e typ hells kitchen eller nåt.

Hare alla människor och apor. !!! Hörs eller nåt?:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0