Hipp hurra för här kommer bumbi björnarna ... lalala

Tjenare!

Har precis avslutat min fina sång, satt och sjöng massa underliga låtar. Aa så vare, mina föräldrar tyckte att det var helt underbart hela vägen hem i bilen från prix (konstigt blev det).

Idag hare vart chill, gick till bussen, satt i hallen och vntade på att träningen skulle ta slut eftersom att jag inte deltog på grund av förkylning. Sen vare lunch, pytt i panna, jag hatar pytt i panna. Faktum är att hela min familj hatar pytt i panna. * Men i alla fall så var  det sähär att cissi och jag och jessi hämtadem in dator och sen fixade vi med lite so arbete under "läxhjälpen". Sen vare nåt som kallas kommunikation, segt vare. Efter det vare bild coooolish, tanten e fortf sajjk. * Sen vare so och sen efter lektionen redovisade jag och cissi för christina och sne drog jag hem. Åt och sen åkte jag till prix med päronen kul jul. Terrade dem lite, är trött. Men nu hö jag Magnus Grahn prata på televisionen så jag antar att det e handboll. Så see ya later.

Farväl
// Micaela

image165



Just idag är jag stark...

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Låten är fett bra ^^

2008-04-21 @ 19:16:40
URL: http://rosemarious.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 19:22:10
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0