Hanging by a moment here with you...

Dagens fråga är, vad fan ska jag göra idag?
Tessan är på landet, fredrik ska på fest, jessica är i västerås, elin är typ borta och pappa är i garaget, charlie drogar wow och mamma är med sina polare.
Liksom, jaha?!
Då är det bara upp till mig och min suveräna fantasi att komma på något. Det är inte så fint väder, tråååk. Men jag kanske drar ner till garaget och hjälper pappa lite eller så blire helt enkelt bara en seg dag utan något alls att göra.
Stackars mig, jag får typ sova bort hela dagen eller något. Spela lite gura kanske, som jag har gjort hela morgonen. Kanske gå ut och springa, eller inte, jag har fett ont i min tå. Jag kan amputera tån.
Damp på denna dag. Varför kunde inte nån rolig vara hemma?
Kunde det inte vart lite fint väder åtminstone?
Det är vid sånna här tillfällen man vet att man borde gå ut och göra nåt, men inte orkar.
image260

image261

Jag vill ha fint sommarväder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0