Godmorgon

Ja men hej ?! Eller nåt...
Ja har inte skrivit så väldans mycket på grund av vissa saker som hände på lovet samt har vart hos min moster mestadels och har inte haft tid.

Mitt lov, det började väl helt okej jag var först hos mormor på påsk middag. Och även med challe på nå cup. Sedan lördag - söndag vare chill mamma var liksom sjuk och utan mamma så kan man inte ut och åka nånstans (om man heter micaela). Pappa var på jobbet och challe chillade. Och mitt i allt det nånstans däremellan allt kom jag på att jag skulle möblera om i mitt rum.
Resultatet var väl ok men bokhyllan täcker halva dörren så ja det är svårt för vissa att ta sig in där ex. mormor. Men å andra sidan vafan ska hon göra där ?
Ja sen kom måndag jag hängde med elin på stan det var feting kul sen lerade vi lite och ja sen så gjorde vi faktiskt en låt.
Tisdag då tröttnade jag på allt och bestämde mig för att åka till skogen (sorunda) till min moster. Där vare lajbans med kusinerna. De lekte melodifestivalen och allt möjligt och jag fick leka stylist. Sen var jag där till torsdag och då hade jag hunnit med att checka läget hos kevi å co i grödby samt träffa mormor å ove. Men så hämtade pappa iaf mig på torsdagen vid typ 17. Jag var trött och ja höll på å somna i bilen. Pappa å jag stanna å handla sen var väl kvällen rätt så normal. Fredag morgon så hände det som förstörde mitt lov, vissa vet vad som hände andra inte men jag pallar inte berätta det. Hemskt vare, för att tänka andra tankar så gick jag på bio med kusinerna och sen åkte jag tillbaka till dom. Sen söndag var väl chill.


Detta var dock inte ett så kul lov, på grund av en sak. Men that's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0