Freaky Friday

Godag gottfolk !

Sitter i mitt rum och ska snart eller iaf om 25 min bege mig till det "nybyggda huset" och möta fredrik. Vi ska till tumba med Jessi och Johan och kolla när folk i min klass spelar handboll. Men i alla fall. 

Idag hade jag sovmorgon, sov länge, åt, klädde på mig och gick till högdalen. Sen så hade vi frhk eller nåt sånt med suss, hon berättade vad våra hälsosamtal och sådant. Efter det så vare engelska och så fick vi reda på den goda nyheten att vi slutade efter den lektionen. I alla fall så kollade vi på en film "apt pupil", asså jag vet egentligen inte vad jag tycker om den. Den var liksom inte jätte bra men den var inte dålig heller, lite udda men aa. Efter det så gick vi och lämnade datorerna och sen gick vi och åt. Chicken nuggets vare, gott. 
Efter det så åkte jag hem, åkte samma buss som cissi och sen 172an. Efter det så hare väl vart chill, jag och fredrik har ringt och sökt lite jobb. Och aa, har precis ätit och så. 

Är så irriterad på att jag är förkyld, helt täppt i näsan. Skulle egentligen tränat idag men det blidde inte så. Aa men nu ska jag väl göra mig i ordning och sen promenera ner till mötesplatsen. Men aa vi hörs eller ses eller inte. 

Hejdå ! 
//Micaela
 

Kommentarer
Postat av: Meeeeeee

Heeej :P joo du var förskyld ;) vill mest bara skriva en komentar...

2008-04-19 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0