Försvunna barn ?!

Hejsan!

Sitter vid datorn och tråkar lite. Är fortfarande sjuk, inte kul men men. Imorron ere hais cuppen i högdalshallen, hela helgen håller det på. Vette fan vad jag ska göra i helgen mer än det.

Anledningen till detta inlägg är att jag satt och spelade gitarr och sökte på låten "runaway train" med soul aslym (bra låt) och när jag kollade på videon så märkte jag att de visade massa bilder på försvunna barn. Sen så kollade jag vid sidan om och såg att det fanns massor med videor med försvunna barn.
Och hur hemskt är inte det att barn försvinner?
Tyckte att denna video var riktigt hemsk, inehåller både försvunna och mördade barn. Inte alla men många är med på videon även den lilla flickan Madeleine som försvann förra året.
Ta en titt vettja.

Ska dra Hare!
// Micaela




Kommentarer
Postat av: Jessi OCH Johan

MICKAN ! NU FÅR DU FAN TA Å UPPDATERA DIN BLOGG ! DU BLIR SÅ TRÅKIG ANNARS :)

2008-04-30 @ 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0