14 grader :O

Halloj!
Vaknade imorse och klev upp (tillslut) åt frulle å gick iväg. Just ja , packade också. Sen när jag vandrade till h-dalen så fick jag så in åt helvete ont i foten det bara drog och ja det går inte å beskriva. Men hur som helst efter någr meter så känndes det som att nån högg mig i höften, liksom var kom all den smärtan ifrån?
Typiskt när man ska å träna. Men jag vandrade på (då cool som man är) och kom tillslut fram till busshållplatsen. Mötte jessi å åkte buss. Hahah och på bussen berättar hon att hennes kille har fått urinvägsinfektion och att hon helt plötsligt också har det haha liksom sajjk. Men så höll jag på å somna asusual. Tillslut var man framme vad kan man göra då mer än att vandra till hallen?
Väl framme märkte vi att det inte var så många där så vi fick träna med killarna. Ja men sen så hde vi värsta konversationerna efter, vi kom fram till att cissi tänder på får :O hah
Diskussionerna i matsalen var dock inte bättre ^^ haha ...
Sen så ja vare typ svenska å jessif fjollade sig ^^ hahahahahahahahah jaa men sen vare klassråd, ja sen vare slut. Pappa hämtade mig å så skulle jag äta lite å packa inför  träningen. Stress stress stress ja men sen åkte jag ju dit å så tränade jag och nu e jag hemma =)

Nu ska jag kolla en film sen ska jag kolla house. Så vi säger väl hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0