Torsdag 29/11

Godagens =D
Idag vaknade jag klockan 07.00 efter att ha drömt en ganska bra dröm =) Efter det så åt jag min frukost och klädde på mig, och vandrade iväg till jessicaf. Klockan 07.24 möttes vi vid hennes hus och promenerade vidare. Vi hann till bussen och på bussen satt även vår klasskompis natti. När vi kommit fram så vandrade vi till hallen. Väl i hallen så plockade vi fram allt vi behövde till styrkan. Jag körde min rehab i en timme när som andra hade handboll, och därefter styrka. Jag var väldigt nöjd med min prestation. Vi duschade och gick mot matsalen det blev köttbullar och klyftpotatis. Köttbullarna var goda. Efter det hade vi engelska, och fick sitta och översätta en text hela lektionen. Därefter vare matte prov jippie. Det gick som det gick. Pappa hämtade mig och jessicaf så det var gansak nice. Väl hemma babblade jag på som fan, jag va typ på värsta party humör. Ingen aning om varför. Jag satte mig och kollade på tv medans pappa hade datorn. Det va nån snubbe som förvandlades till hund, skumt men men. Ja och jag fick datorn och hittade den låten jag letade efter. Boston, en riktigt bra låt men dock lite gammal. Ja och sen åt jag middag och Classe (pappas polare) kom och hälsade på. Nu sitter jag vid datorn och skriver. Ja snart är det också jul, dags att skriva önskelista. Jag måste också komma på vad jag ska säga om min bok imorrn i skolan på engelskan. Men hur som helst snart är det jullov och julafton och nyår. Och så ska man typ med Tess, Jessicaf, Jessica, Freddus och kanske tess kille och så vidare och åka skidor i romme =) Vill du åka med så är det bara att säga till xD hahahahahahah Imorrn blire party hos jessica s också lite skojj med elin, tess, fredrik, jessica, jennifer och kimberly :D
Hoppas att det blir snö på julafton. Men nu ska jag inte skriva mera för jag kommer inte på nå mera att skriva.
Hare gött! Och hejdå och ha en trevlans kväll! Och glöm inte att skriva önskelista till tomten =) Speciellt madde xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0